Kövess minket!

Trending Now

10 millióan követnek egy üres oldalt az Instagramon

Kanye West minden fotóját és videóját törölte az Instagramról, amivel jól meglephette 9,5 millió követőjét.

A borítókép illusztráció, fotó: MTI/EPA/Filip Singer

A már csak a Ye nevet használó Kanye West előzetes közlés nélkül eltüntetett minden tartalmat az Instagram-oldaláról, 9,5 millió ember így most egy teljesen üres felületet követ – miután a fiókját nem szüntette meg a rapper, van tehát arra is esély, hogy visszatér. 

Múlt héten, hálaadáskor még arról tett fel egy videót, hogy újra egyesítené a családját, hiába vannak épp válófélben Kim Kardashiannel – meglehet, hogy ezt bánta meg később, de az is elképzelhető, hogy jó barátját, Virgil Abloh tervezőt gyászolja így.

Kanye West egyébként csak pár hónapja, Donda című lemeze promóciója miatt tért vissza az Instagramra, előtte két évig távol tartotta magát az oldaltól – írta az Origo.

Trending Now

Rákényszeríti a genderideológiát műsorvezetőire a német közmédia? (videó)

A műsorvezető véletlenül lebuktathatta a műsorszolgáltatót.

Közzétéve:

Arcpirító jelenet zajlott le a ZDF német közszolgálati csatorna egyik műsorában – írja a V4NA hírügynökség. Andrea Kiewel, a csatorna műsorvezetője egy felkonferálás során látszólag feszülten ügyelt arra, hogy az újfajta genderőrületnek megfelelően használja a különböző névmásokat és kifejezéseket. Egy néző azonban kizökkenthette a műsorvezetőt, amikor odaszólt a tévésnek, mire a nő így válaszolt:

“Ne pofázzon, muszáj!”

Bár a mainzi székhelyű közszolgálati műsorszolgáltató egymásnak ellentmondó kijelentésekkel megpróbálja letagadni a tagadhatatlant, a közönség számára ez egyértelmű jele annak, hogy a Kiewelhez hasonló műsorvezetőket a csatorna arra kényszeríti, hogy a kamera előtt az újfajta nézetek szerint beszéljenek. Kiewel arckifejezése és gesztusai nem arra utalnak, hogy ezt önként teszi – kommentálja az esetet a Junge Freiheit című lap.

“Aki a ZDF-nek dolgozik, annak muszáj behódolnia a genderideológiának. Nagyszerű, hogy Andrea Kiewel ezt nyíltan bevallja” – írja a közösségi oldalán némi gúnnyal Hugo Müller-Vogg neves publicista.

“A ZDF hülyének tartja a nézőit, és továbbra is tagadja, hogy rákényszeríti az emberekre a genderideológiát – bár ezt most Andrea Kiewel be is bizonyította” – állítja egy kommentelő.

A műsorvezető egyébként később elnézést kért a kínos szituációért – ami felveti a kérdést, hogy miért kér elnézést olyan miatt, amit a csatorna szerint nem is követett el.

Tovább olvasom

Trending Now

Élőben tudósít az augusztus 20-i ünnepségről a közmédia

A díszesemények közvetítésével és tematikus műsorkínálattal készül a közmédia az államalapítás és az államalapító Szent István király ünnepére.

Közzétéve:

Borítókép: Keresztet mintázó fényjáték a Duna felett, az Országház elõtt Budapesten az államalapítás ünnepén, Szent István napján 2021. augusztus 20-án. Fotó: MTI/Máthé Zoltán

Kora reggeltől késő estig, a képernyők előtt is együtt ünnepelhet az ország augusztus 20-án, szombaton: idén is élőben tudósít az M1 aktuális csatorna, a Duna és a Kossuth Rádió az állami ünnepségekről. A budapesti főhelyszínek mellett számos vidéki településről is bejelentkeznek majd a csatornák – az M5 és a Kossuth Rádió stábja a Debreceni Virágkarneválra is ellátogat.

Dunareggel 8 órától közvetíti a Szent István-napi Díszünnepséget a budapesti Kossuth térről; Magyarország lobogójának katonai tiszteletadással történő felvonásával, valamint a Nemzeti Közszolgálati Egyetem újonnan végzett honvédtiszt-jelöltjeinek nyilvános eskütételével. A folytatásban megtekinthető lesz a Magyar Honvédség Légi Parádéja, a Magyar Szent István Rend kitüntetésének ünnepélyes átadója, valamint a Szent István-bazilikában tartandó ünnepi szentmise és a Szent Jobb-körmenet.

Az ünnepi tűzijátékot este 9 órától a Duna is közvetíti. A „Tűz és fények játéka” műsort látványos és monumentális drónshow, illetve fényfestés – az Országház, a Nemzeti Galéria valamint a Gellért-hegy felületén – egészíti ki, amely a Margit hídtól a Szabadság hídig nyújt majd lenyűgöző élményt a közönségnek. A tűzijátékkal egy időben az M5 kulturális csatornán Szörényi Levente és Bródy János kultikus rockoperája, az István, a király lesz látható.

A közmédia csatornáinak teljes programkínálata elérhető a mediaklikk.hu oldalon, a Műsorújság menüpontban!

Tovább olvasom

Trending Now

Elege lett az LMBTQ-propagandából, lemondott a Bild szerkesztője

Ralf Schuler többek között a szerkesztőség egyes részeinek “sztálinista duhajkodását” bírálta, de azt is kijelentette hogy a kiadó “ügyetlen, ostoba matricákat gyárt, mintha a szexuális orientáció egyfajta menő életstílus lenne”.

Közzétéve:

Borítóképünk illusztráció, fotó: Pixabay

Távozik a Bild német napilap parlamenti szerkesztőségének vezetője, Ralf Schuler – hívta fel a figyelmet az esetre a V4NA hírügynökség. A lemondás oka június elejére nyúlik vissza, amikor a Die Welt című lap megjelentett egy vendégcikket, amely óriási botrányt váltott ki, és amelyről mi is beszámoltunk.

Egy tudományos szerzőkből álló csapat egy olyan tanulmányt publikált az Axel Springer médiavállalat tulajdonában lévő Die Welt című német lapban, amelyben a szakemberek arról értekeznek, hogy “hogyan szexualizálja és neveli át az ARD és a ZDF a gyerekeket”. A szerzők között olyan neves tudósok szerepelnek, mint Alexander Korte, a müncheni Ludwig Maximilian Egyetem vezető tanácsadója, aki mintegy húsz éve foglalkozik transzszexuális nemi diszfóriában szenvedő gyermekek kezelésével. Korte számos interjúban figyelmeztetett arra, hogy a német szövetségi kormány veszélyes javaslatokon dolgozik, amellyel a genderideológiának szeretne megfelelni. Sok más tudóssal együtt Korte is úgy véli, hogy a kormány hozzájárul ahhoz, hogy a transzneműség divattá váljon, és a közelmúltban ennek jeleként ugrásszerűen megnőtt azon fiatal lányok száma, akik transzneműként diagnosztizálták magukat.

Korte szerint a transzlobbi a pszichológiailag instabil lányokat célozza meg, akiknek masszív problémáik vannak a fejlődő nőiességükkel. A transzlobbi ezeknek a lányoknak megoldásként ajánlja a nemváltoztatást.

A szóban forgó tanulmányban a szerzők azt írták, hogy a közszolgálati műsorszolgáltatók is jelentős mértékben befolyásolják a gyerekek világnézetét azzal, hogy állandó témává teszik a transzneműséget.

A nemek megváltoztatását a gyermekek számára könnyű lépésként ábrázolják, és a pubertásblokkolókat, az ellentétes nemű hormonokat, valamint a mellek és a méh sebészi eltávolítását lekicsinylik. Az ilyen intézkedések súlyos és visszafordíthatatlan pszichológiai és fizikai következményeit azonban vagy egyáltalán nem, vagy legfeljebb csak futólag említik

– olvasható a figyelmeztetésben, amely szerint fel kell lépni a gyermekek “ideológiai átnevelése” ellen. “A nyilvánosságnak fel kell nyitnia a szemét. Nem lehet elfogadható, hogy néhány aktivista beszivárogjon a közmédiába az »ébredező« transzideológiájával, hamis állításokat terjesszen a tudomány állítólagos állásáról, és tartósan károsítsa a gyermekek és fiatalok életét” – emelik ki a szakemberek.

A tanulmány publikálása órákon belül óriási port kavart, az LMBTQ-közösség össztüzet zúdított az Axel Springer lapkiadóra és a tanulmány szerzőire. A nyomásgyakorlás végül hamar elérte a célját és az Axel Springer térdre kényszerült. A vállalat vezérigazgatója kínos magyarázkodásra és sűrű bocsánatkérésre kényszerült a vendégcikk miatt. Mathias Döpfner egyenesen “felületesnek, leereszkedőnek és sértőnek” minősítette a tanulmányt, amely a cége égisze alatt került nyilvánosságra. Az LMBTQ-lobbi haragjától megijedő vezérigazgató többször kihangsúlyozta, hogy a cége “évek óta nem csak elfogadja a különböző szexuális identitásokat és életformákat, hanem kifejezetten támogatja is azokat”.

Visszatérve Ralf Schuler lemondására, a szakember élesen bírálta a szerkesztőség egyes részeinek “sztálinista duhajkodását”.

“Az, hogy ellenezzük a vallási szélsőségességet és mindenfajta rasszizmust és szexuális diszkriminációt, jó és fontos. Minden megkülönböztetés gonosz. De a diszkrimináció ellenzése nem jelenti az LMBTQ-mozgalom programjának elfogadását”

– írja lemondólevelében Schuler, aki szerint a lapkiadó Axel Springer “ügyetlen, ostoba matricákat gyárt, mintha a szexuális orientáció egyfajta menő életstílus lenne és egy olyan mozgalom zászlóvivőjévé teszi magát, amely nyelvi és írásbeli szabályokkal rögzített társadalmi konstrukcióra törekszik, és úgy véli, hogy joga van a többségi társadalomnak politikai kánont diktálni”.

“Én mindenkor az egyéni szabadságot védem, de nem csatlakozom semmilyen színű harcoló csoporthoz, és nem akarok a szivárványos zászló alatt dolgozni, mint ahogy más mozgalmak zászlaja alatt sem”

– tette hozzá, majd aggodalmát fejezte ki a Bild jövőjével kapcsolatban is. Úgy véli, hogy ha a lap továbbra is a többség helyett a “hangoskodó mikromilliomosoknak” és a “nemzetközi gazdasági elitnek” kötelezi le magát, az “halálos veszélyt jelent a márka lényegére”.

Tovább olvasom