Kövess minket!

Médiapiac

Újrapozícionál a Gentlemen’s Choice

A tavaly nyár eleji, teljes körű vizuális újratervezés után idén ősztől prémium férfimagazinként jelenik meg a negyedik születésnapját ünneplő Gentlemen’s Choice.

Az eddig önmagát luxusmagazinként aposztrofáló, kéthavi kiadvány októbertől prémium férfimagazinként van jelen a hazai életmódlapok szegmensében. Az imázsváltás legfőbb oka, hogy a magazint kiadó Panoráma 12 Kft. releváns növekedési lehetőséget lát az utóbbi években letisztult piacon. „Az elmúlt években – hasonló periodicitású, közvetlen konkurens híján – sikerült egy stabil vezető pozíciót elfoglalnunk a magyar niche médiatermékek között, a növekedési potenciált így a másik irányban látjuk, mind az eladott példányszám, mind a hirdetési bevételek terén. Nem célcsoportváltásban, csupán némi finomhangolásban gondolkodtunk, legalább részben elérhetővé téve egy szélesebb spektrum számára is azt a fajta életérzést, amely a bázis-olvasórétegünket – a felső tízezret, illetve a topmenedzsereket – jellemzi. A luxusmárkák termékeinek és szolgáltatásainak bemutatásán túl igyekszünk egy magasan kvalifikált középvezetői rétegnek is kedvezni akképp, hogy az eddig már megismert és megszeretett sajátosságainkat se veszítsük szem elől” – tájékoztatott Mátyás Péter főszerkesztő.

Ehhez mérten a magazin részben ismét frissítette layoutjait, továbbá a jövőben az eddigi kötött rovatstruktúra helyett minden lapszámot egy-egy adott tematika alapján szerkesztenek. Az új szellemben készített első lapszám – Lukács Csabával, az Atmedia ügyvezetőjével a borítón – a 2015-ös ősz-téli férfikollekciókat járja körbe, a magazinra jellemző elegáns aspektusból. „Az egyes lapszámok tematikái 30-40%-át adják majd a magazin terjedelmének, úgy gondoljuk, sikerül ezzel maradéktalanul felhívnunk az olvasók figyelmét azokra a specifikumokra az adott tárgykörrel kapcsolatban, amelyeket figyelemre méltónak tartunk. Első, megújult koncepciójú lapszámunk az idei ősz-téli elegancia köré szerveződött, ami nem véletlen, hiszen határozottan úgy véljük, hogy a fashion&beauty szektor komoly potenciált tartogat még számunkra. Természetesen a print kiadvánnyal egyetemben online platformjainkat is fejleszteni kívánjuk, ezért is indítottuk el intenzíven frissülő, főként divatfókuszú Instagram- illetve Facebook-oldalunkat, de a Gentlemen’s Choice Online exkluzív tartalmakat szolgáltató felületté válása is az idei negyedik negyedév tervei közt szerepel” – mondta el Pécsi Balázs főszerkesztő-helyettes.

Médiapiac

Kémkedés gyanújával fogtak el egy orosz újságírót

Kémkedés gyanújával őrizetbe vettek egy orosz újságírót a koszovói határon – jelentette be helyi idő szerint szombaton a koszovói belügyminiszter.

Közzétéve:

A borítókép illusztráció, a forrása: Pixabay

Xhelal Sevcla közleményben tájékoztatott, hogy a Daria Aszlamova nevű újságíróról „több országban bebizonyosodott, hogy az orosz hadsereg és hírszerzés számára végez kémtevékenységet”. A Komszomolszkaja Pravda című orosz lap később Aszlamovára hivatkozva azt közölte, hogy az alkalmazásukban álló újságíró azóta kiszabadult, és jelenleg a szerbiai Raska városában tartózkodik. Aszlamova és a lap nem tértek ki a hatóságok által említett kémkedés gyanújára.

A múlt héten ismét fellángolt a feszültség Koszovó és Szerbia között. Moszkva a héten támogatásáról biztosította Belgrádot a koszovói konfliktusban, amely azt követően lángolt fel, hogy a koszovói kormány szombaton bejelentette: augusztus 1-jétől azok, akik szerbiai dokumentumokkal akarnak belépni Koszovóba, kilépési és belépési igazolást kapnak az átkelőknél, valamint a szerb rendszámtáblájukat is le kell cserélniük a belépésnél ideiglenes koszovói táblára – írta a Magyar Nemzet.

Tovább olvasom

Médiapiac

Kihagyta hírügynökségi cégét Kálmán Olga a vagyonnyilatkozatából

A DK politikusa is kitöltötte vagyonnyilatkozatát, nem is akárhogy.

Közzétéve:

Fotó: MTI/Mohai Balázs

A DK országgyűlési képviselője, Kálmán Olga élt az új vagyonnyilatkozati rendszer nyújtotta lehetőséggel, s rögtön kihagyta a vagyonnyilatkozatból a hírügynökségi cégét 

– hívta fel a figyelmet a Mandiner

A Magyar Nemzet által szemlézett cikk kiemelte, hogy Kálmán Olga korábbi vagyonnyilatkozatában a szabályozásnak megfelelően minden gazdasági érdekeltségéről, így a K.O. Press Hírszolgáltató Bt.-ről is beszámolt, legfrissebb vagyonnyilatkozatából viszont – vélhetően az új vagyonnyilatkozati rendszer nyújtotta lehetőséggel élve – a Gyurcsány-párt képviselője immár kihagyta hírügynökségi cégét. 

A Mandiner részletezi, hogy Kálmán Olga cége egyébként többek között hírügynökségi tevékenységgel, könyvkiadással, napilapkiadással, egyéb időszaki kiadványok kiadásával, világhálóportál-szolgáltatással, vezetési tanácsadással és kommunikációval foglalkozik. 

Ez a tevékenységi kör egyébként bizonyos esetekben a jelenlegi szabályozás szerint határterületnek is minősülhet, hiszen ha például politikai kommunikációs tanácsadást vagy közéleti, politikai tematikájú napilapot, könyvet, kiadványt ad ki a cég, az akár bele is eshet azon bevallani köteles gazdasági társaságok körébe, amelyek befolyást gyakorolhatnak a közpolitikával kapcsolatos kérdésekre

– hangsúlyozta a Mandiner cikke.

Hozzáteszik: kérdés az is, hogy ha a Gyurcsány-párt képviselője is él az új vagyonnyilatkozati rendszer nyújtotta lehetőséggel, mennyire hiteles a baloldali pártok és média eddigi narratívája, amely igencsak szájhúzva fogadta az új vagyonnyilatkozati rendszer bevezetését.

Tovább olvasom

Médiapiac

Elérhetetlenné vált a jellegzetes ellenzéki Facebook-oldal

Az előadó Youtube-csatornájáról is törölte korábbi politikai tartalmú videóit.

Közzétéve:

Fotó: MTI/Balogh Zoltán

A sajátos ellenzéki előadó, a kormányellenes tüntetések jól Ismert arca, Antsi, Vasárnap még azt írta közösségi oldalán, hogy:„Nem látok jövőt a jelenlegi ellenzékben”.

Csalódottságát az okozta, hogy a szombat délutánra, a Kossuth térre hirdetett Márki-Zay Péter nevével is fémjelzett tüntetés a szervezők szerint is kudarcba fulladt. Bár a Facebook-eseménynél több mint 2500-an jelezték a részvételüket, a rendezvényen egyes becslések szerint mindössze 100 ember jelent meg.

Törölte több korábbi videóját is

Alig pár órával a bejegyzés megjelenése után azonban elérhetetlenné vált Antsi Facebook-oldala. Ugyanakkor a Youtube-csatornája még elérhető, viszont időközben arról is lekerültek a korábbi, kormánykritikus szerzeményei. Így már csak 16 videó érhető el nála – számolt be róla a Mandiner.

Tovább olvasom