Kövess minket!

Médiapiac

Távozik Lukács Miki a Reggeliből

Három év után távozik az RTL Klub Reggelijének egyik műsorvezetője, Lukács Miki – tudta meg a Media1.

Távozik a Reggeliből, az RTL Klub napindító beszélgetős showjából, Lukács Miki, aki a továbbiakban más típusú médiaelfoglaltságaira kíván koncentrálni – értesült a Media1. A műsorvezető három éve, 2017 áprilisa óta volt tagja a Reggeli csapatának.

RTL Klub
RTL Klub

A Media1 úgy tudja, Lukács Miki helyére egyelőre nem érkezik új ember. A televíziós műsorvezetőt utoljára a február 24-i, vagyis a mai adásban láthatták a nézők.

Médiapiac

Baloldali aktivisták és antifák támadtak egy forgatócsoportra

A városban uralkodó tarthatatlan állapotokról készítettek volna műsort, amikor rájuk támadtak az aktivisták, egy jobboldali politikust tojással dobáltak meg.

Közzétéve:

A borítókép illusztráció, a forrása: Pixabay

Elszabadultak az indulatok a Lyon no-go zónájaként emlegetett la Guillotière nevű kerületben, amikor a CNews hírportál megbízásából egy forgatócsoport érkezett a városba, hogy a környéken uralkodó tarthatatlan állapotokról készítsenek riportot. A kerületre akkor figyelt fel a média, amikor bejelentették, hogy a kerület egyik boltját, a Casino lánchoz tartozó szupermarketet Gabriel-Péri téren lévő boltját bezárják délután 5 órakor, mivel nincsenek biztonságban az ott dolgozók, olyan sok a környéken a drogos.

A CNews stábja személyesen akart meggyőződni arról, hogy milyen állapotok uralkodnak a kerületben, ezért a “Face á la rue” című műsor készítője, Jean-Marc Morandini a Nemzeti Tömörülés nevű jobboldali párt elnöke, Jordan Bardella társaságában a városba ment, hogy riportot forgasson.

A helyszínre nagy erőkkel vonult ki a rendőrség a helyszín biztosítása érdekében.

A tiltakozó tömeg ellenére megkezdték a forgatást, melyen Jordan Bardella jobboldali politikus is részt vett, a távolból azonban petárdadurrogás hallatszott, és közvetlen közelről is megzavarták a forgatást.

Szélsőbalos és antifa aktivisták támadtak a stábra, mintegy kétszáz fős tömeg gyűlt össze és lefasisztázták a riportert és a politikust, továbbá azt skandálták, hogy engedjék szabadon a Daltons nevű rapper banda tagjait és zárják be Morandinit.

A les Daltons nevű rapper banda néhány tagja is részt vett a megmozduláson, ők már korábban is felhívták magukra a hatóságok figyelmét azzal, hogy rendszeresen tartanak városi rodeókat, ami miatt több személyt is letartóztattak közülük. A banda felvételt készített, melyen látszik, hogy pirotechnikai eszközökkel lövöldöztek az utcán a CNews adásának idején.


Videólejátszó

Lyon polgármestere, a zöld párti Grégory Doucet közleményt adott ki a történteket követően, melyben azzal vádolja a műsor készítőit, hogy csupán az volt a céljuk, hogy megbélyegezzék a szóban forgó kerületet és az ott lakókat. A városvezető szerint pozitív dolgok is történnek a la Guillotière nevű kerületben.

A történtekkel kapcsolatban megszólalt Jordan Bardella is, a Nemzeti Tömörülés vezetője azt firtatta, hogy ha Gérald Darmanin belügyminiszter szerint Franciaországban nincsenek törvényen kívül eső területek, akkor a la Guillotière nevű városrész vajon mi.

Bardella arról is beszámolt a műsorban, hogy az említett lyoni városrészben hemzsegnek a drogos illegális bevándorlók és Marine Le Pen az egyetlen, akinek lesz bátorsága ennek véget vetni – írta a V4NA hírügynökség.

Tovább olvasom

Médiapiac

Nyertest hirdetett egy vidéki rádiós pályázaton és bírságolt az NMHH

A Kaposvár 97,5 MHz pályázat nyertesének az egyedül jelentkező Karc FM Média Kft.-t hirdette ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa – közölte a hatóság kommunikációs igazgatósága csütörtökön az MTI-vel.

Közzétéve:

Borítókép: A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) cégtáblája Budapesten, az I. kerület Ostrom utca 23-25-ben, fotó: MTVA/Bizományosi: Róka László

A heti ülésén a testület helytelen termékmegjelenítés miatt bírságot szabott ki a TV2 szolgáltatójára, a Pesti TV-t pedig burkolt, a Hír TV-t túl hangos reklám miatt figyelmeztette.

A grémium a Balatonfüred 96,2 MHz helyi frekvencia közösségi jellegű használatára kiírt pályázati eljárásában nyilvántartásba vette az egyedül pályázó Katolikus Rádió Zrt.-t.

A testület 140 ezer forintos bírságot rótt ki a TV2 szolgáltatójára, amiért az Életmódi egyik júliusi, termékmegjelenítést tartalmazó műsorában reklámértékű információkat közölt egy benzinkút szolgáltatásairól, amit a jogszabályok nem tesznek lehetővé.

A Pesti TV szolgáltatóját a Boomerlázadás júliusi adásaiban megjelenő burkolt reklámozás miatt figyelmeztette a Médiatanács, a műsorban bemutatott verseskötetről ugyanis olyan többletinformációkat tett közzé, amelyek a reklámokra jellemző módon segítették a népszerűsítést.

A Hír TV szolgáltatóját pedig azért figyelmeztette a testület, mert az év harmadik negyedévében tizennyolcszor adott le túl hangos reklámot vagy műsorelőzetest.

A médiatörvény a nézők védelme érdekében egyértelműen előírja, hogy a reklámok, a televíziós vásárlási műsorok, műsorelőzetesek, illetve az ezek közzétételét jelző figyelemfelhívás átlagos vagy a nézők által érzékelt hangereje nem lehet nagyobb, mint a környező műsorszámoké – olvasható a közleményben.

Tovább olvasom

Médiapiac

Álhíreket terjesztenek a baloldali médiumok

A betegellátás során nem használható fel olyan eszköz vagy készítmény, amely lejárt szavatosságú.

Közzétéve:

Fotó: MTI/Krizsán Csaba

Nem kétszázmillióért, hanem 239 ezer forintért történt lejárt szavatosságú, fel nem használható PCR-tesztek megsemmisítése a szakmai előírásoknak megfelelően

– hangsúlyozta a baloldali médiumok hazugságaira reagálva az Országos Kórházi Főigazgatóság (Okfő), amelyek a Jelen cikke nyomán azt az álhírt terjesztették, hogy ötmilliárd forint értékű, tavaly beszerzett és időközben, idén tavasszal lejárt PCR-tesztet selejtez le az állam, ami mintegy kétszázmillió forint pluszköltséget jelent. 

Az Okfő közleménye szerint a beszerzett PCR-tesztek a kórházak számára folyamatosan rendelhetők a koronavírus-járvány kezdete óta. Fontos azonban hangsúlyozni, hogy a rövid idő alatt eredményt adó, így a járvány hatékonyabb kezelését biztosító gyorstesztek megjelenése visszaszorította a PCR-tesztek felhasználási mennyiségét. 

Az egészségügyben mindig a betegbiztonság a legfontosabb szempont, éppen ezért a betegellátás során nem használható fel olyan eszköz vagy készítmény, amely lejárt szavatosságú

 – húzták alá a Magyar Nemzet cikke szerint.

Tovább olvasom