Kövess minket!

Médiapiac

Prémium ügyfelekkel erősít a Republic az év végén

A Land Rover – Jaguar, a Mellow Mood Hotels és a Párisi Udvar a Republic Groupnál.

2018-ban a Republic Group felel majd a prémium autómárkákat forgalmazó vállalat teljesörű kommunikációs feladataiért és PR aktivitásaiért is. Az év elején indul az új Jaguar E-Pace modell bevezetőkampánya, melynek erős outdoor és online fókusza lesz. Az együttműködés már 2017-ben elkezdődött, ennek eredményeként született meg a díjnyertes Land Rover Discovery kampány, melynek keretében egy napig a 4×4-es terepjárónak öltöztetett siklók közlekedtek a Clark Ádám tér és a vár között, illetve a Jaguar24 branded content videósorozat, ahol magyar vállalatok tulajdonosai és top vezetői használták a bekamerázott autókat egy teljes napon keresztül.

„A Republic Group és a Jaguar, Land Rover márkák idei első közös projektjei igazi »szerelemgyerekek« voltak. Amikor a brief-et követően megérkezett a kreatív csapat az ötletekkel, rögtön szerelembe estünk. És a lehetetlennek tűnő projekt megvalósult, és minden pillanatát imádtuk. Ezért döntöttünk úgy, hogy a márkáink hazai kommunikációja a Republicnál a legjobb kezekbe kerül. Állunk a szuper ötletek, és a remek kampányok elé, ugyanolyan lelkesedéssel, ahogy idén.” – nyilatkozta Ördög Ibolya, a British Automotive Kft. kommunikációs vezetője.

„Örülünk, hogy olyan tradicionális, luxus autómárkák, mint a Jaguar és a Land Rover választott minket a kommunikációs kampányok stratégiai kidolgozására és kivitelezésére, amelyek mindig megújuló és innovatív szemléletet képviselnek a marketing aktivitások terén is.” – tette hozzá Furák András, a Republic Group portfolió igazgatója.

Szintén az idei évben nyerte meg az ügynökség PR divíziója a Mellow Mood Hotels és a Párisi Udvar Hotel PR kommunikációs feladataira kiírt tendert, melynek értelmében a Republic PR alkotta meg a 12 szállodát üzemeltető vállalat corporate PR kommunikációs stratégiáját, illetve a hazánk egyik legikonikusabb épületében helyet foglaló, a The Unbound Collection by Hyatt franchise-hoz tartozó Párisi Udvar Hotel márka- és sajtókommunikációját.

„Örülünk, hogy a Republic Groupban olyan partnerre találtunk, akinek a kreativitásában és szaktudásában maximálisan megbízunk és mind a napi feladatok, mind a hosszabb távú stratégiai munka terén nagyon eredményesen és teljes összhangban tudunk együttműködni. Nagyon fontos számunkra a jövő évben nyitó új szállodánk, a Párisi Udvar Hotel és biztosak vagyunk benne, hogy a PR ügynökségünk segítségével sikeres bevezetés és szállodanyitás előtt állunk.” – emelte ki Blandl Judit, a Mellow Mood Hotels igazgatója.

„Hatalmas megtiszteltetés egy olyan hotelbevezető kampányon dolgozni, amely Budapest komoly történelmi múlttal rendelkező épületében foglal helyet és a Hyatt legújabb brandjének második európai tagjaként nyit meg 2018 őszén. A Mellow Mood Hotels hazánk egyik legnagyobb szállodaüzemeltetője, amely 21 éve stabil szereplője Magyarország turisztikai szektorának.” – mondta Zámbó Anna, a Republic Group PR divizójának vezetője.

Médiapiac

Újra lebukott a Telex

A háború kitörése óta a baloldali sajtó a konfliktusba történő beavatkozás lelkes szószólójaként, majd később az Oroszország-elleni szankciók legnagyobb híveként próbálta meg befolyásolni a magyar közvéleményt. Míg a magyar kormány árstopokkal védi meg a magyar embereket a háborús infláció következményeitől, addig a baloldali újságírók mindent megtesznek, hogy kisebbítsék ezen intézkedések hatásosságát – olvasható a Tűzfalcsoport cikkében.

Közzétéve:

Az alábbi friss példán keresztül pedig újból bepillantást nyerhetünk a baloldali médiumok működésébe, amelyek amellett, hogy a hétköznapi emberek életének legapróbb döntéseibe is beleszólnának, a fake news-gyártásban is élen járnak – olvasható a cikket szemléző Magyar Nemzet hasábjain. 

A legutóbbi kormányinfón a 444-től a Telexhez igazolt Sarkadi Zsolt arról értekezett hosszasan, hogy a kormány miért nem kéri az embereket arra, hogy megváltoztassák fogyasztási szokásaikat/kezdjenek el spórolni/ utazzanak kevesebbet.

Ezután az újságíró azt a kérdést szegezte Gulyás Gergelynek, hogy miért nem ingyenes Magyarországon a benzin?

A miniszterelnökséget vezető miniszter válaszában kiemelte, hogy az emberek életére olyan nagymértékben van hatással a háborús infláció, hogy „ahol ettől meg lehet őket óvni, azt tegyük meg.” Tehát a hatóági áras üzemanyag bevezetése és fenntartása egy jó intézkedés, hiszen ennek köszönhetően nem szabadítjuk rá az egyszeri fogyasztókra a magas piaci árakat.

Ezzel itt véget is érhetne a történet, ha a Telex pár napra rá nem jelentetett volna meg egy olyan cikket, amelyben azt sugallják, hogy Gulyás Gergely ingyen adná a benzint, pedig a bolygó védelme érdekében a spórolásra kellene ösztönöznie az embereket.

„Gulyás ingyen is adná a benzint, pedig inkább az autózás visszaszorításán kellene ügyködnie” – áll a telexes cikk címében a félrevezető, Gulyás Gergelynek tulajdonított állítás.

Az alábbi videón (2:35 percnél) látható, hogy az ingyen benzin kérdését a Telex újságírója vetette fel, és nem Gulyás Gergely javasolta. Sőt, félig viccesen reagált a felvetésre, megemlítette, hogy azokban az országokban ingyenes az üzemanyag, amelyek kőolaj-nagyhatalmak.

Ez a videó és az azt követő cikk az egyik legjobb példa arra, hogy milyen elvtelen módszerekkel operál a baloldali média. 

Ha már a szankciók iránt lelkesedő baloldali médiáról beszélünk, akkor érdemes megemlítenünk azt az ominózus esetet is, amikor az egyik 444-es újságíró arról beszélt az ATV-ben, hogy az Oroszország ellen bevezetett gazdasági intézkedések nekünk, magyaroknak is kell hogy fájjanak. Meglepő módon akkor is az olajembargóról volt szó.

A 444-es Vég Márton úgy fogalmazott, hogy „jelenleg olyan szankciót nem lehet bevezetni, amely nem fájna. Szerintem egy kicsit muszáj, hogy fájjon nekünk is. (…) Nyilván Európának fájni fog és Magyarországnak is fájni fog. Gazdasági visszaesést okoz, inflációt okoz és a GDP is visszább fog esni, de morálisan ezt tartom helyesnek!”

– emlékeztetett rá a Tűzfalcsoport.

Tovább olvasom

Médiapiac

Brutálisan veszteséges a Disney+

Közel egy milliárd dollár a streamingszolgáltató vesztesége, a veszteség mértéke 50 százalékot emelkedett tavaly óta.

Közzétéve:

A borítókép illusztráció, a forrása: Pixabay

Szerdán éjjel jött ki a Disney+ harmadik negyedéves pénzügyi jelentése. A streamingszolgáltatóhoz tartoznak a Disney, Pixar, Marvel, Star Wars valamint a 20th Century Foxhoz tartozó filmek. Az előfizetők száma 137,7 millióról 152,1 millióra növekedett, az ebből származó bevétel is nőtt 23 százalékot, viszont a nettó veszteség a tavalyi 0,6 milliárdról 0,9 milliárdra nőtt, közel 50 százalékkal.

A veszteség növekedésnek hátterében a saját gyártású produkciók számának valamint ezek gyártási költségeinek emelkedése áll.

Növekvő veszteség = Áremelés

A növekvő veszteségek miatt a Disney+ anyavállalata egy nem túl meglepő megoldást eszelt ki: árat emelnek – számolt be róla a Mandiner.

A hazánkat és Európát érintő új árakról még nincsen információ, viszont az Egyesült Államokban a korábbi $7.99-től $10.99-re emelnek valamint bevezetnek egy új, reklámokkal tarkított csomagot $7.99-ért.

Tovább olvasom

Médiapiac

Tíz évre kiutasították Oroszországból a dán közmédia újságíróját

A hét elején megtagadták Matilde Kimer, a Danmarks Radio tudósítójának a belépését a moszkvai repülőtéren és azonnal ki is toloncolták az országból.

Közzétéve:

A hatóságok közlése szerint a lépésre biztonsági és védelmi okokból volt szükség. Az újságíró további magyarázatot nem kapott, aki szerint elsősorban ez azért történhetett, mert az ukrajnai háborút háborúnak nevezete tudósításaiban, ami Oroszországban illegális, továbbá többször is járt Ukrajnában, amit szintén nem néznek jó szemmel.

Kimer mellett többek között 41 brit újságírót – például a BBC, a The Guardian, a Daily Telegraph és a Sky News alkalmazottait –is nem kívánatos személynek tekintenek az országban. Idén február óta legalább 150 orosz újságíró hagyta el Oroszországot, mert megtiltották nekik, hogy szabadon tudósítsanak az ukrajnai háborúról.

Az országban maradó újságírók körülményei pedig egyre nehezednek. Az orosz hatóságok azzal fenyegetőznek, hogy feloszlatják az Orosz Újságírók Szakszervezetét, vélhetően azért, mert állást foglaltak az ukrajnai háborúról, illetve kiálltak a bebörtönzött újságírók mellett – számolt be róla a Magyar Nemzet.

„Ez egy újabb támadás az újságírás és a sajtószabadság ellen Oroszországban” – mondta el Erik Halkjaer, Riporterek Határok Nélkül elnöke a svéd köztévének. Hozzátette, ha Svédország csatlakozik a NATO-hoz, akkor tovább nő annak a kockázata, hogy Moszkva svéd újságírókat küldjön haza. 

Tovább olvasom