Kövess minket!

Médiapiac

Országszerte elérhetővé válnak a TV2 Csoport csatornái

A legfrissebb megállapodásoknak köszönhetően a csatornacsalád minden tagja megtalálhatóvá válik a nagyobb szolgáltatók választékában, így a UPC Direct, a PR-Telecom és a Magyar Telekom csomagjaiban is.

A TV2 Csoport rövid idő alatt országszerte elérhetővé teszi kibővült kínálatát, a 11 csatornából álló portfólió 2017-től a UPC Direct, a PR-Telecom és a Magyar Telekom csomagjainak is részévé válik.

2016-ban a cégcsoport az elmúlt 15 év legnagyobb portfólió-fejlesztését és program-invesztícióját hajtotta végre, amelynek keretében három újrapozícionált és hét teljesen új csatornával bővült kínálata. A médiacsoport egy olyan csatorna portfóliót hozott létre, amely minden kereskedelmileg fontos célcsoportot megszólít.

A TV2 Csoport tagja az ország egyik vezető kereskedelmi csatornája, a TV2. A SuperTV2 az elmúlt időszak egyik legdinamikusabban fejlődő kábeladója lett, amely immáron egy nagycsatorna programkínálatával várja a nézőket. A csatornacsaládhoz tartozik Magyarország legújabb filmcsatornája, a Mozi+. Augusztusban az újdonságok sora a férfias szórakozást nyújtó Spíler TV-vel, a telenovella rajongóknak kedvező Izaura TV-vel, valamint a zenés kikapcsolódást biztosító Zenebutikkal bővült. Szeptemberben további négy csatornával lépett piacra a cégcsoport, a prémium szórakozásról premier sorozatokkal és blockbuster filmekről a Prime gondoskodik, míg a trendi életmód témákkal a FEM3 foglalkozik. Elindult a Chili TV, míg a legkisebbeket a Kiwi TV várja. Október végétől pedig a Humor+ is elindult.

A Prime, a Mozi+, valamint a Super TV2 már része a legnagyobb szolgáltatók kínálatának, azonban sorra csatlakoznak a további újdonságok is. Decembertől az eddig meglévők mellett minden további csatorna fokozatosan elérhetővé válik a UPC Direct portfóliójában, így január közepéig teljes lesz a kínálat. 2017 januárjától a PR-Telecom szintén továbbítja az összes új csatornát, a már elérhető Spíler TV és Izaura TV mellett. A Spíler TV 2016. november 29-től a Magyar Telekomnál is fogható, 2017 elejétől azonban minden új csatornával kiegészül a kínálat. Emellett a UPC Magyarország digitális kábeltelevízió szolgáltatásában már indulástól, a Telenor MyTV kínálatában decembertől elérhetőek a TV2 Csoport csatornái. A TARR kábeltelevízió és TARR MobilTV, valamint az Invitel digitális kábeltelevízió és IPTV 2017 januártól minél szélesebb ügyfélkörhöz juttatják el a TV2 Csoport portfólióját, a már elérhető a Spíler TV és Izaura TV mellett. Az Antenna Hungária MindigTV Extra szolgáltatásában 2016 novembertől megtalálható a Spíler TV, 2017 januárjától pedig további két új csatornával bővül a kínálat.

Médiapiac

Az MNMSZ szolidaritást vállal a Bild Zeitung távozó újságírójával

A Magyar Nemzeti Médiaszövetség növekvő aggodalommal szemléli a németországi sajtóban egyre inkább elharapózó liberális véleményterrort, egyben szolidaritását fejezi ki a Bild Zeitung vezető újságírójával, aki ideológiai megfelelés kikényszerítése miatt távozik a laptól – olvasható a Magyar Nemzeti Médiaszövetségnek a Magyar Nemzethez eljuttatott közleményében.

Közzétéve:

Hangsúlyozzák: mint a Mandinernek adott interjújából kiderült, Ralf Schuler azért mondott fel kiadójánál, mert véleménye szerint bár a Springer szavakban ellenzi az ideológiának alárendelt gondolkodást, a vállalat stratégiai megfontolásai alapján viszont nyilvánvalóan a szivárványmozgalom oldalára állt.

– Német kollégánk úgy véli, egy ideje már nemcsak a szivárványos zászló lobog a kiadó székháza előtt, hanem a belső kommunikáció és a munkatársakkal történő bánásmód részeként olyan légkör alakult ki, amelynek alapján immár mindenkinek szilárdan az LMBTQ-mozgalom oldalára kell állnia – emlékeztetnek a közleményükben.

A szövetség megdöbbentőnek tartja a Schuler által elmondottakat, különösen az arra vonatkozó példákat, amikor az LMBTQ-lobbi a nemváltás ellen és a hagyományos nemek mellett érvelő szakmai egyetemi előadásokat hiúsít meg, vagy amikor egy neki nem tetsző cikk miatt üzleti hátránnyal sújt kiadóvállalatokat. Kiemelik közleményükben azt is, hogy

az MNMSZ mindig is kiállt a vélemény szabadsága mellett. Elutasítják a véleményterror minden formáját és együttéreznek annak minden áldozatával.

A Magyar Nemzethez eljuttatott közleményben ugyanakkor arról is írnak:

a szövetség kész ugyanígy szolidaritást vállalni a hazai baloldali sajtó azon munkatársaival is, akik szembe mernek szállni a szabad gondolkodást eltipró szivárványos diktatúrával.

Tovább olvasom

Médiapiac

Lengyel változat készül Zelenszkij A nép szolgája című tévésorozatából

A vígjátéksorozat sikere nyomán indult el a színész politikai karrierje, és lett 2019-ben Ukrajna elnöke.

Közzétéve:

Borítókép: Volodimir Zelenszkij ukrán elnök, fotó: MTI/EPA/Ukrán elnöki sajtószolgálat

A Polsat lengyel tévécsatornánál azonos címmel forgatják a színész-producer Zelenszkij politikai karrierjét is elindító sorozat lengyel verzióját. A Polot Media produkciójában készülő adaptáció főszerepét Marcin Hycnar kapta, rendezője pedig Maciej Bielinski – számolt be róla a The Hollywood Reporter nyomán az MTI.

A szatirikus hangvételű eredeti szériában, amely nagy sikert aratott Ukrajnában, Zelenszkij alakította a főhőst, egy középiskolai történelemtanárt, aki véletlenül csöppen bele a politikába, és államfő lesz belőle. A vígjátéksorozat sikere nyomán a színész politikai karrierje is beindult, és 2019-ben megválasztották Ukrajna elnökévé.

Az Ukrajna ellen indított orosz háború kitörése után a Netflix, amelynek kínálatában korábban már szerepelt a sorozat, újra műsorra tűzte, de számos ország tévécsatornája is megvásárolta a sugárzási jogokat.

Mindeddig Lengyelország fogadta be a legtöbb ukrán menekültet a háború kitörése óta. A lengyel határőrség múlt héten posztolt Twitter-üzenetében azt írta, hogy az orosz katonai invázió február 24-i kezdete óta mintegy 5,4 millió ember érkezett Ukrajnából Lengyelországba.

Tovább olvasom

Médiapiac

Szorítja az idő Baranyit: augusztus végéig dönteni kell a kerületi médiacég sorsáról

Korábbi szövetségesei ebben az ügyben sem állnak ki Ferencváros polgármestere mellett.

Közzétéve:

Baranyi Krisztina, a IX. kerület polgármestere, fotó: MTI/Mohai Balázs

Szorítja az idő Baranyi Krisztinát: augusztus végéig döntenie kell a ferencvárosi vezetésnek arról, hogy mi lesz a kerületi médiacég sorsa. Az erről szóló testületi ülés tegnap lett volna, de a baloldali pártok által korábban támogatott polgármester a sajtóhírek szerint nem tudott maga mellé állítani tíz képviselőt, így most sem rendeződtek a kerületi médiaháborús viszonyok – írja a Magyar Nemzet.

Mint arról már írtunk, az önkormányzat kizárólagos tulajdonában lévő Ferencvárosi Média Kft. ügyvezető igazgatója, Hagymási Zoltán elbocsátotta a 9 Magazin főszerkesztőjét, Vágvölgyi B. Andrást szerződésszegés miatt. Baranyi Krisztina akkor az esetre a Facebook-oldalán úgy reagált: erről a szándékról előzetesen őt nem értesítették.

Később a baloldali képviselőknek sikerült elérniük, hogy Hoffmann György televí­ziós szakember – Kálmán Olga DK-s országgyűlési képviselő férje – kerüljön Hagymási helyére. Baranyi ugyanakkor ellenezte a Gyurcsány-párthoz kötődő médiaszakember kinevezését, így átmeneti megoldásként Bencsik Márta, a felügyelőbizottság elnöke lenne a vezetője a ferencvárosi médiacégnek. A polgármester ugyanakkor kikötötte: csak akkor hajlandó ebbe belemenni, ha az ideiglenes vezető vállalja, hogy Vágvölgyi B. Andrást 2024 ­végéig foglalkoztatja.

Az sem mellékes információ, hogy Vágvölgyi többmilliós sérelemdíjat és az elmaradt munkabér kifizetését is követeli a ferencvárosi önkormányzattól, és a hónapok óta törvénytelenül működő cég ellen cégbírósági végzés is érkezett, így sürgeti az idő Baranyi Krisztinát, hogy helyreállítsa a magazin működését.

Tovább olvasom