Kövess minket!

Médiapiac

Lassuló orosz menetelés

Vegyes képet festett az orosz fizetős televíziós piacról az ország legnagyobb műholdas platformjának egyik vezetője. Nekik viszont jó lesz.

A fizetős modell terjedésének lassulását jósolta a következő három esztendőre Julija Sahmanova, aki a legnagyobb helyi műholdas platform, a Trikolor TV tartalomért felelős vezetője.

Helyi sajtójelentések szerint egy szakmai tanácskozáson arról beszélt: a mostani 45-ről 2016-ra 53 százalékra emelkedhet a “tányérosok” aránya, ezzel együtt pedig visszaszorulnak majd a kábeltévés szolgáltatások és az IPTV előfizetői.

A szakember szerint lassan az orosz piac is elindul abba az irányba, ahová a nyugat-európai tart, azaz a felhasználók mindent, mindenhol és bármikor el akarnak majd érni – és meg is kapják a szolgáltatóktól ezt a lehetőséget.

Médiapiac

Szintet lép a napjaink keresztényüldözését bemutató hírportál

Az S4C News magyar kezdeményezői a legátfogóbb képet kívánják adni erről a szomorú jelenségről.

Közzétéve:

Borítóképünk illusztráció, forrás: Pixabay

Új szintre lép a Vasárnap-lapcsaládhoz tartozó S4C Newsírja a Vasárnap.hu. A korunk keresztényüldözését bemutató tematikus hírportál 2018 májusában indult, azóta pedig folyamatosan tájékoztatja olvasóit a magyar nyelvű híranyagok mellett tematikus angol nyelvű szakportálon keresztül is.

Az oldal neve az angol „Stand for Christians” kifejezés rövidítése. A szaklap bemutatja korunk legnagyobb és legelhallgatottabb üldöztetését, amelyet a keresztény emberek szenvednek el a világ számos pontján.

A hírportál logója

Annak érdekében, hogy a szerkesztőség növelje rálátását a témára és első kézből jusson megbízható hírekhez, az oldal megannyi neves intézménnyel vette fel a kapcsolatot és jutott velük megegyezésre.

Ennek keretében – budapesti központtal – globális virtuális szerkesztőség épül fel, amely a legátfogóbb képet adja majd a keresztényüldözés jelenségéről.

Az együttműködésben résztvevők között olyan szervezeteket találunk, mint a Hungary Helps Program, a Campssi.org, a Genocideresponse.org, a Barnabas Fund, az Observatory on Intolerance and Discrimination against Christians in Europe, az SOS Chrétiens d’orient, a Cardus Religious Freedom Institute, a Nasarean.org, a CSW, a COMECE, az International Christian Concern és a CSI.

A szerkesztők reménye szerint azzal, hogy erőforrásaikat és ötleteiket egy helyre gyűjtik, fel tudják nyitni a nagyvilág szemét arra a tényre, hogy keresztények a föld megannyi pontján üldöztetésben szenvednek.

Tovább olvasom

Médiapiac

Hazugság, hogy a közmédia filmet forgat az őszödi beszédről

Az MTVA azt javasolja, ezúttal a 168 órának ítéljék oda a Sánta kutya-díjat.

Közzétéve:

Borítókép: Az M1 Televízió logója a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelõ Alap (MTVA) óbudai székháza előtt. Forrás: MTVA / MTI / Zih Zsolt

A közmédia jelenleg semmilyen játék- vagy dokumentumfilmet nem forgat, és ilyen szerződése sincs egyetlen produkciós céggel sem – közölte az MTVA Sajtó és Marketing Irodája a 168 órának arra a cikkére reagálva, amely szerint “már forgatja a közmédia az őszödi beszédről” szóló filmet.

A közlemény szerint “ismét sikerült a fake news médiának arcátlan hazugságot terjesztenie. Most a 168 óra oldalán megjelent ‘Már forgatja a közmédia az őszödi beszédről és a tévészékház ostromáról szóló filmet’ című cikkükben már a címben is sikerült rögtön hazugságot állítaniuk.”

A cikkben “leírtakkal szemben a valóság az, hogy a közmédia jelenleg semmilyen játék- vagy dokumentumfilmet nem forgat, és ilyen szerződése sincs egyetlen produkciós céggel sem” – áll a közleményben, hozzátéve: “Ha lesz ilyen, szólunk!”

“Sajnálatosnak tartjuk, hogy az online média világában egyre gyakoribb a fake news, vagyis a hazugsággyártás. Javasoljuk, hogy ezúttal a 168 órának ítéljék oda a Sánta kutya-díjat” – áll a közleményben.

Tovább olvasom

Médiapiac

Hamisított képpel támadják Semjén Zsoltot a közösségi médiában

Semjén Zsolt miniszterelnök-helyettes feljelentést tesz képhamisítás, hamis vád és rágalmazás miatt, mivel egy olyan montázst terjesztenek róla, ami egyértelműen hamisítvány.

Közzétéve:

A borítókép illusztráció, a forrása: Pixabay

Egy kamuképpel támadják Semjén Zsolt miniszterelnök-helyettest. A kép egy olyan csoportból indult, amit Dániel Péter vezet. Az Izraelben élő egykori ügyvéd az elmúlt évtizedben több kormányellenes álhírt is kreált már. 

Itt látható a hamis kép: 

Itt pedig az eredeti, ahol egy gyógyult madarat engedett szabadon a miniszterelnök-helyettes. 

Képek forrása: Origo

 A képhamisítás ügyében Semjén Zsolt feljelentést tett – írja az Origo

Tovább olvasom